vyrazky po tetovani

Zdravotný problém v oblasti Kožné lekárstvo:

Užívateľ/ka katta sa opýtal/a 31. októbra 2013

Dobry den,
Pred dvoma tyzdnami som Sa dala tetovat takmer na polku chrbta, pouzivala som calciovu mastcku podla instrukcii tetera kym mi neodpadli chrasticky. Asi po 2 dnoch Sa mi zacali robit male vyrazky hlavne okolo tetovania ale aj v tetovani ktore neznesitelne svrbia uz 5dni a stale to neustupuje. Myslite ze to moze byt nejaky vaznejsi problem alebo je to Len normalna reakcia.
dakujem za odpoved.
4 rady/odpovede

Poraď, napíš svoju zdravotnú radu:









Emailovú adresu pošleme pýtajúcemu sa katta, aby ste zdravotný problém mohli riešiť spolu. Email nemusíte vypĺňať.


= 2 + päť

Zdravotné rady ostatných

Užívateľ/ka Anonym poradil/a 15. júna 2016

Ja mam tetovanie 2 roky a vyhodili sa mi na tetovani take bublinky a tiež to svrby :( tiež nwm co to môže byt ...

Užívateľ/ka Anonym poradil/a 24. júna 2016

A už vieš čo by mohli byt tie bublinky? Aj mne sa to urobilo a nwm čo s tym :D

Užívateľ/ka Anonym poradil/a 8. decembra 2017

Čo sa tyka vyrazok po tetovani , tak je spojene s pouzivanim kalciovej masti, je to dost casty problem kedze nie kazde telo znasa urcite zlozky tohto kremu a je na neho precitlivelé... ja tetujem 16 rokov a kalciovu mast nikdy a v ziadnom pripade neodporucam presne kvoli tomu a aj kvoli hlavnému dovodu... kalciovka je liečivo ale tetovanie nieje choroba ani kozny problem ktory treba liecit... tetovanie treba hydratovat takze NEPOUZIVAJTE KALCIOVU MAST NA TETOVANIE!!! Radsej obyč nechtikovú indulonu , krasne hydratune, neurychlije hojenie a neobsahuje ziadne parfemy, farbyva a parabeny

Užívateľ/ka Anonym poradil/a 9. januára 2018

aj ja mam tie bublinky... da sa toho zbaviť ?? pls

Ďalšie zdravotné otázky z oblasti Kožné lekárstvo

  • 30. októbra 2013

    tmave podpazusie

    Dobry den.Pani doktorka,ja amoja sestra mame problem,:(ktory nas trapi uz velmi dlho...mame tmave podpazusie.vyzera to ako keby tam boli flaky.Holime si podpazusie ziletkamy a niekdey len kremom...

  • 30. októbra 2013

    vyrážka na zadočku u bábätka

    Dobrý deň, mojej 7-mesačnej dcérke sa asi pred mesiacom vyhodila na zadočku vyrážka, resp. zhluk drobnej, na dotyk hrboľatej vyrážky kruhového tvaru, akoby s drobnými šupinkami. Fliačik mal priemer asi 1,5 cm. Bola som u pediatričky, ktorá mi dala krém imazol. Dávam jej ho skoro 2 týždne a vyrážka s...

  • 29. októbra 2013

    info pluzgier

    dobry den na trieslach sa mi spravili pluzgiere take akoby vodove a po puknuti my zliela koza a teraz ma to stipe a boli a dnes mi pribudli dalsie moze ist o zapareninu alebo o nieco podobne?lebo moja obvodna lekarka mi predpisala imazol a taku fialovu vodicku a to som si davaval od vcera ale dnes m...

  • 29. októbra 2013

    info pluzgier

    dobry den na trielach sa mi spravili pluzgiere take akoby vodove a po puknuti my zliela koza a teraz ma to stipe a boli a dnes mi pribudli dalsie moze ist o zapareninu alebo o nieco podobne?lebo moja obvodna lekarka mi predpisala imazol a taku fialovu vodicku a to som si davaval od vcera ale dnes mi...

  • 28. októbra 2013

    tetovanie na znamienku alebo pigmentovej skvrne

    dobry den chcela by som sa informovat dala som si tetovanie no nevsimla som si ze to mam na znamienku alebo pigmentovej skrvne.ako to zistim ci je to znamienko alebo pigmentova skvrna?ako dalej postupovat?za skoru odpoved dakujem...

  • 25. októbra 2013

    Angiokeratum , haemangioma corporis keratosis

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať,čo je angiokeratum a čo haemangioma corporis kertosis.Aky je medzi nimi rozdiel.Dá sa to jednoznačne diagnostikovať? V genetickej ambulanciimá lekárka podozrenie na Fabryho chorobu,ktorej sprievodnm znakom je aj angiokeratum po bokoch pásu, ktoré sa tiahnu až na s...

  • 22. októbra 2013

    pluzgiere od pracovnej obuvy

    zdravim poprosim vas o radu čo mam robiť ked sa mi od vojenskej obuvy /kanady tvoria pluzgiere a teraz mam aj opuch nohy a sčerveanie žil cela pata a prsty samy pluzgier lekar mi hned nasadil antibiotika a pokoj na lôžku mal som iba den z dvlvodu si plnenia rozkazu už hned nastupujem zajtra a nevi...

  • 22. októbra 2013

    Vytekanie mastnej priesvitnej tekutiny z kože po celom tele

    uz asi dva a pol mesiaca bojujem s tymto problemom, z vyrazok, komedomov, znamienok, ba normalne sa tvariacej koze mi vyteka prilis vela mastnej tekutiny. Najprv to zacalo nohami, potom bruchom, rukami, tvarou, tak isto vlasy chrbat a pokozka genitalnej oblasti. Absolvovala som vsetky zakladne vyset...

  • 22. októbra 2013

    Prepichnut krvnu zrazeninu na prste

    zdravim pricvikol som si trocha prst a mam na nom krvnu zrazeninu... ani to skoro necitim ale chcem to mat co najskor prec. Pomoze prepichnutie rychlejsiemu hojeniu?...

  • 22. októbra 2013

    Škvrny na penise

    Dobrý deň, mám 14 rokov, na mojom penise som spozoroval biele a tmavšie miesta, neviete čo to môže byť? Nijako ma to neobmedzuje... Ďakujem. foto vo vnútri linku: http://goo.gl/4jjlcb...

  • 21. októbra 2013

    Hnisave vredy pod pazuchami,pod prsiami,a medzi stehnami

    Dobry vecer,chcem vas pekne poprosit o radu.Pod pazuchami,pod prsiami,a medzi stehnami sa mi robia bolestive hnisave vredy.U lekara na vysetreni som nebol.Viete mi povedat z coho sa mi to vytvara? Dakujem za odpoved.PS:som obezny...

  • 17. októbra 2013

    zmena farby kurich ôk, svrbenie

    Prosím Vás, mam na nohe 2 kurie oká, a okrem toho sa mi tam vyhodili nejake ,,bublinky,, sú v okoli nechtov, aj na spodnej strane prstov. Noha mi napuchla, a scervenala, svrbí. Kurie oká mi s tymi bublinkami ozeleneli. Poradte mi prosim....

  • 17. októbra 2013

    vysyp/alergicka reakcia?

    Dobry den, prosim Vas o radu ohladom mojho kozneho problemu, ktory trva uz druhy den. Vcera rano som sa zobudila s vysypom na tvari, konkretne v okoli nosa, brady a v strede cela. Jedna sa o dost silne zacervenanie a ak sa prizriem blizsie, na kozi su male biele ci priesvitne vyrazky, alebo skore...

  • 17. októbra 2013

    vodove pluzgiere a mokavjuce po prasknuti

    Dobrý deň, na tele sa mi zacali obajavovat pluzgiere ktore po prasknuti stale mokvaju a zvacsuju. Objavili sa mi na tvari a zahybe nohy. Cize pri chodeni sa mi to sucha a stipe. Vedeli by ste mi prosim poradit co to moze byt? dakujem...

  • 16. októbra 2013

    Potrebujem radu a pomoc.

    Dobrý den,chcem sa spýtať na problém ktorý ma trápi už dosť dlho.Na bočnej strane chodidla mám stvrdnutu kožu ktorá je aj bolestivá nakolko mi to vždy praskne.Skušal som to aj pekne odmočiť,nasledné mastiť no nepomohlo to.Je to stále také isté.Nechcem to obrezávať,neviem ako to zareaguje.Poprosím Va...

Rýchle hľadanie problému
Zadaj kľúčové slová hľadaného zdravotného problému:
Nájdi lekára špecialistu
Najnovšie rady
17. októbra 2018
biele škvrny v nechtoch, vypadávanie vlasov
Dobry den, na jednoznacnu odpoved by bolo potrebne Vasu dceru vysetrit. Jednostranna dieta moze mat aj neziaduce ucinky (napr. hormonalne vykyvy,...

17. októbra 2018
svrbenie pokožky na hlave
Dobry den, odporucam Vam najprv zistit pricinu svrbenia, moze to byt alergicka reakcia (odev, potraviny, chemikalie), infekcia, prip. ine ochorenie....

1. októbra 2018
Padajúce vlasy
Dobry den, vypadavanie vlasov nemusi suvisiet s uzivanim liekov na zvyseny krvny tlak, hoci casovo sa to tak moze zdat. Nepisete kolko mate rokov a...

1. septembra 2018
Vredy na tele
Dobrý večer.Chcem sa spýtať tvoria sa mi bolestivé ložiská z vnútornej strany stehien ako sú gaťky v záhyboch .Mám to už skoro pol roka a neviem sa...

10. augusta 2018
Lupiny
Dobry den uz dlho mam po celej hlavy lupiny a neviem sa ich zbavit, prstami som citila aj ako keby sa mi odlupovali vecsie kusi koze z hlavy aj z...

8. augusta 2018
opuch a mokvanie tetovania
Mam prve tetovanie a potrebujem poradit nevjem ci mam zapal som si dal potetovat ruku prvi den som ju mal len opuchnutu trohu ale teraz uz 3den a...

26. júla 2018
šupiny na ruke
Koľko dávok injekcií potrebujem ešte vybrať na vyliečenie kožného ochorenia - erysipelas na nohe, keď som sa cca od 01/18 do 02/2018 liečil injekčne...

26. júla 2018
šupiny na ruke
Koľko dávok injekcií potrebujem ešte vybrať na vyliečenie kožného ochorenia - erysipelas na nohe, keď som sa cca od 01/18 do 02/2018 liečil injekčne...