Alergia, svrbenie, vredy, hnisavé vyrážky

Zdravotný problém v oblasti: Kožné lekárstvo

Užívateľ/ka harmonia1967 sa opýtal/a 4. augusta 2011
Neprihlásený užívateľ
Manžel (60 r.) nechce ísť k lekárovi a má dlhodobo alergické svrbiace vyrážky na holennej kosti, ktoré si škriabe do krvi. tvoria sa mu bolestivé vredy, hnisavé a veľké vyrážky aj na hrudi. V noci sa príšerne potí už viac ako 20 rokov a má problémy s pečeňou - vraj ju má "len stukovatelú". Berie množstvo liečiv v nadmernom množstve LIV 52, ostropestrec, aloe vera pije a aj koloidné striebro. Je nervózny až agresívny, nesústredený a nepríjemný.
Kde môže byť problém ? V čom je príčina tohto ochorenia?
Prosím poraďte. Ďakujem.
Potom sa už postarám o to, aby išiel k lekárovi.
Skontrolovaná otázka | Na otázku odpovedal lekár | 7 rád/odpovedí

Poraď, napíš svoju zdravotnú radu:

Neprihlásený užívateľ







Emailovú adresu pošleme pýtajúcemu sa harmonia1967, aby ste zdravotný problém mohli riešiť spolu. Email nemusíte vypĺňať.


= 2 + päť

Zdravotné rady ostatných

Lekár/ka Lekár/ka Nicol poradil/a 4. augusta 2011
Neprihlásený užívateľ
Tazko sa k tomuto jednoznacne vyjadrit. Pricina moze byt rozna. V prvom rade by vyrazky a ako popisujete az vredy mal vidiet kozny lekar. Zmenu psych. stavu Vasho manzela by so asi riesila po dohode s Vasim prakt. lekarom, ktory moze navrhnut nejake krvne testy ci dalsie odborne vysetrenie.
Užívateľ/ka Vesna poradil/a 22. augusta 2011
Neprihlásený užívateľ
Príčina opisovaných problémov je jednoduchá a spočíva v zanesenom hrubom čreve a nedostatku magnézia a tiež v tom "nadmernom" množstve liekov, ktoré fatálne prekysľujú organizmus. Pokiaľ nebude mať čisté črevo a vlastne celý tráviaci trakt, tak sa problémov nikdy nezbaví. Nadmerné potenie svedčí o nadmernom prekyslení organizmu. Popri čistení čreva treba spraviť pečeňovú očistu a to opakovane (do googlu zadať "jaterní očista"). Bez toho sa nepohne z miesta. A nie je pravda, že stukovatená pečeň znamená "len". Je to vážna vec a treba začať konať, pretože bez toho, aby pracovala pečeň tak ako má, sa problémov nikdy nezbaví.
Užívateľ/ka denisa f. poradil/a 9. apríla 2012
Neprihlásený užívateľ
DOBRY DEN,PROSILA BY SOM O RADU ...NA HRUDNIKU SA MI VYSKYTLI VYRAZKY CERVENE AKO KEBY AJ ZAPALENE,HROZNE TO SVRBI A AKO SI TO SKRABEM TAK UZ MAM POCIT AKO KEBY SA MI TO SIRILO UZ SA SVRBI A PALI AJ KRK A BRADA LEN TAM NIC NEVIDNO LEN TO MAM POCIT AKO KEBY POPRHLENE A HROZNE TO PALI A SVRBI,NEVIETE CO BY TO MOHLO BYT??BOJIM SA ZE TO MOZE CHYTIT ODOMNA AJ MOJE 5 MESACNE BABATKO ...DAKUJEM D.F.
Užívateľ/ka Jozef poradil/a 11. júna 2012
Neprihlásený užívateľ
Dobrý den!
Poprosil by som o radu . Mam problém s červenými varažkami okolo úst sem tam to citim ako to svrbi( vyhadzana tvar okolo ust ) .Kožna doktorka mi predpisala masticku Locoid Lipocream ,začal som to potierať a zmizlo to tak po troch dnoch som to už prestal potierat ked to zmyzlo a zachvilku sa to zas obiavilo.Tak som to zas zacal potierat a zas to iste ....Ale mam taky dojem ze najviac sa to obiavuje ked ,,citim teplo a ked sa červenam,, .... neviem ake korky mam podniknut aby to zmyzlo a uz sa to neobiavilo ....(idem na dovolenku mozno by pomohla morska slana voda) ci mam nastivit doktora....??? aky mate názor nato vy? ďakujem pekne
Užívateľ/ka Anonym poradil/a 15. júla 2012
Neprihlásený užívateľ
Dobry, robia sa mi bolestive vredy po tele. Zacalo to okom- ocna skonstatovala je to zrno, mam si davat framikoin,lenze kym sa to malo zahonit zacal sa mi tam robit bolestivy vred ktory tak bolel ze som si umyvala detskym samponom, a a ked to uz strasne bolelo zacala som to vytlacat. Neskor ked som zacala davat uz len framikoin, a zajojilo sa to dalsi vred sa mi urobil taky isty na zadku.Lekarka mi dala len framikoin, a kedze som zacala brat antibiotika. vravela ze nespravi mi testy. Neskor sa mi po zahojeni urobil na nose. A vcera sa mi urobil v podpazusi, lenze je pod kozou, boli, ale je dost velky na dotyk ako lieskovy orech.Bojim sa ci nemam v lynfatickej uzline nador. Je nedela, a bojim sa zajtrajska. Musim vsak povedat ze vela fajcim, z casu na cas beriem oleje na lacno. Ci len ovsene vlocky s vodou, medom.A pred mesiacom som bola na lynfaticke masazi celeho tela, router- sa tomi hovori v salone na chudnutie, lebo nemozem schudnut - aj ked kedysi to slo raz dva, pred par rokmi dozadu. Mam teraz 32, 173 cm a vahu 85kg, mam vnutorny zapal,ktory cyrkuluje hore dole? Moze sa vsak vytvorit rakovina.
Užívateľ/ka Anonym poradil/a 18. júna 2014
Neprihlásený užívateľ
Dobrý deň. Môj problém je, že sa mi objavili drobné hnisavé vyrážky v pazuchou, ktoré hrozne bolia, neviem ani zdvihnúť ruku. Pazuchu mam citlivú na dotyk. O čo môže ísť a co by som mala robiť? Ďakujem za radu.
Užívateľ/ka Anonym poradil/a 13. októbra 2014
Neprihlásený užívateľ
poprosila by som o pomoc robia sa mi pluzgiere na tvari moze to byt od sava proti plesniam .ale nemusi .co to moze byt dezinfikujem si rany betadinom mam dezinfikovat dalej

Ďalšie zdravotné otázky z oblasti Kožné lekárstvo

  • 4. augusta 2011

    Ovčie kiahňe

    dobrý deň,pred týždnom som dostal ovčie kiahňe,už sa mi robia chrasty a niektore same aj odpadnú hlavne na tvári a ostavajú mi tam take jazvičky v tvare jamky,chcem sa spýtat na neaký prípravok...aspon aby to trochu zahladilo nerovnost na pokozke,dakujem.....

  • 27. júla 2011

    Kvasinky - pityrosporon ovale

    Už dlhšie pociťujem svrbenie v rozkroku. Bol som u kožnej, vzala vzorku a zistili sa kvasinky - pityrosporon ovale. Predpísala mi candibene, užíval som to mesiac, nepomohlo. Povedala, že sa s tým nedá nič robiť. Som z toho zúfalý. Preto by som Vás chcel poprosiť, ako sa dá toho zbaviť....

  • 15. júla 2011

    vyražka na pyskoch

    dobry den zaujimalo by ma ...na pyskoch sa mi niekedy objavi vyražka ktora štipe a svrbi...a po čase sa zasa strati a znova objavi.....viete mi poradit.....čo by to mohlo byt samozrejme sa chystam aj k doktorovi...dakujem...

Rýchle hľadanie problému
Zadaj kľúčové slová hľadaného zdravotného problému:
Nájdi lekára špecialistu
Najnovšie rady
22. novembra 2014
Vredy na tele
Ahoj ... na tie vredy mi doktorka naordinovala tablety Roacutan tak uvidíme či to zaberie ... Malo by to zastaviť tvorbu vredov tým že sa mi bude...

21. novembra 2014
Vredy na tele
Ak môžem poradiť, choď na českú stránku ("zdraví-az . bodka cz") dúfam, že to admin nezmaže. Tam na záložke "diskusní fórum" by sa ti dostalo...

20. novembra 2014
Vredy na tele
no zdravim, tak ze ziadna notifikacia mi neprisla tak nevieme kde soudruzi z NDR udelali chybu:)) a inac ty mas podobny problem ako si na tom? ja...

19. novembra 2014
Vredy na tele
Píšem aj ja svoj email do príslušného riadku. Daj vedieť ako to dopadlo na tvojej strane :-o))

19. novembra 2014
Vredy na tele
OK Vesna:) dnes som polozil otazku:)tak checkuj notifikaciu:)

10. novembra 2014
histamín
Jedením tyčiniek a suchých rožkov si veselo udržiava a ešte aj zhoršuje problém. Tu je zoznam toho, čo nesmie jesť: všetky syry(zvlášť typu...

1. novembra 2014
Svrbenie konečníka
skus fakt ten oresak cierny ja som si ho objednal a pomohlo to mal to iste co ty ba dokonca este horie ja so mto skriabal den a noc a nebolo to velmy...

30. októbra 2014
akné
Aspoň vidíš, že patlať mastičky a hltať ATB a iné "lieky" nefunguje. Kým telo vylúči všetku chémiu z tých preparátov, ktorými si ho priotrávila akné...