Po defekaci pocit nepohodlia / svrbenia pri sedení

Zdravotný problém v oblasti Kožné lekárstvo:

Užívateľ/ka Anonym sa opýtal/a 15. novembra 2014

Zdravím, mám 24 rokov. Začnem od začiatku. Asi tak pol roka má trápil problém pri vyprazdnovani stolice. Pociťoval som neskutočnú bolesť, resp nie hneď od začiatku, ale sa pomaly stupnovala. Tak som sa nakoniec rozhodol ísť lekárovi a všeobecná doktorka ma poslala na chirurgiu. Tam ma vyšetrili a dali mi masť, ktorú som si aplikoval do konečníka, po dobu dvoch týždňov. Táto masť skutočne pomohla, ze vraj sa jednalo o trhlinky. Na kontrole som doktorovi povedal, že problém s bolesťami prestal, ale ze keď sa vyprazdnim a nemám sa kde osprchovať, napr v práci, tak mam pocit pri sedení akoby som mal niečo v riti. Nvm to popísať, akoby by mi na análny otvor niečo tlačilo. Zle sa mi sedí a sem tam mávam špinavé trenky, nie moc, ale predsa. Tak som sa objednal na gastronomické vyšetrenie a spravili mi rektoskopiu, kde nič nezistili, ani hemoroidy. Mohli by ste mi teda na tu rit niečo odporučiť? Lebo bývam z toho vynervovany , strašne mi to prekáža, keďže pracujem ešte aj na vysokozdviznom vozíku a kopu krát nemôžem na nom ani obsediet. Ak spravím potrebu doma a vysprchujem sa, setko je v poriadku. Ďakujem za akúkoľvek radu.
Nik ešte neporadil/neodpovedal

Poraď, napíš svoju zdravotnú radu:









Emailovú adresu pošleme pýtajúcemu sa Anonym, aby ste zdravotný problém mohli riešiť spolu. Email nemusíte vypĺňať.


= 2 + päť

Zdravotné rady ostatných

Zatiaľ nikto neodpovedal.

Ďalšie zdravotné otázky z oblasti Kožné lekárstvo

  • 15. novembra 2014

    Sklerodermia

    Mám povrchovú slerodermiu,hospitalizácia 2 týždne v nemocnici 2 krát denne podávaná inekcia Penicilínu,premasťovanie kože masťou Clotrimazolum 10mg GW.Bol som prepusťený do domácej liečby,koža stále svrbí,čo s tým. Dakujem...

  • 12. novembra 2014

    izotretinoin a antikoncepcia

    Dobrý deň.Užívam izotretinoin kvoli akné,(20mg) už dva mesiace.Používam hormonálny antikoncepčný krúžok NUVARING, avšak dnes mi moja kožná lekárka povedala,že to nie je vhodná HAK vzhľadom k tomu, že jej vedľajším účinkom môže byť akné.Na otázku, či mám HAK zmeniť mi povedala, že to je moja vec.Pros...

  • 11. novembra 2014

    Obávam sa že môžem mať boreliózu

    Dobrý deň.. asi pred mesiacom a pol som dole na nohe mala akoby zapálený chĺpok neskôr sa mi zrobila biela vyrážka, keď zmizla po čase sa mi objavil červený fľak (akoby ekzém-suchá koža)teraz sa to zväčšuje a svrbí to.Vo vnútri je červená bodka okolo je to biele a ohraničené silno červeným kruhom. C...

  • 7. novembra 2014

    nadmerna tvorba znamienok

    Dobry den,stale sa mi na kozi tvoria nove a nove znamienka. Teraz na ruke mam cervene bodky,prednedavnom tam neboli... Za 5 rokov ich mam 3 krat viac... ani sa koli tomu neopalujem....

  • 7. novembra 2014

    histamín

    Dobrý deň, sestra trpí histamínovou intoleranciou, asi 5 rokov. Navštevuje alergologickú, kožnú ambulanciu, no jej stav sa neustále zhoršuje. Užíva aj odporúčaný liek Daosin, no už ani ten nezaberá, po jedle sa vyhádže na tele a veľmi ju to svrbí. Tvár má neustále vyhádzanú, začína sa jej zhoršovať ...

  • 7. novembra 2014

    pluzgieriky na rukach

    dobry den, potrebovala by som poradit, na oboch rukach sa mi robia pluzgieriky akoby naplnene vodou, ktore svrbia neuveritelne, ked prasknu niekedy mi krvacaju ruky ale to bude zrejme tym, ze si to rozskriabem. nerobim s chemikaliami ani s nicim, neviem co uz robit, vyskusala som uz vsetko mozne a l...

  • 5. novembra 2014

    Ekzém v tehotenstve

    Dobry den, som v 6 tt a na rukach sa mo objavil ekzem. Ake kremy alebo masti mozem v tehotenstve uzivat? dakujem...

  • 27. októbra 2014

    akné

    Dobry vecer prajem..rychlo potrebujem vasu radu..mam 18 a akne..nezabralo mi nic..ani masticky a ani antibiotika..brala som aj skinoren,zineryt,duac aj dalacin a dalsie aj azatril alebo deoxymikoin ale roaccutan nechcem..rozhodla som sa pre chemicky peeling..akne ma nici uz aj psychicky ale mam zasa...

  • 26. októbra 2014

    Bolesť zvierača

    Som muž a mám 38 rokov a nadváhou. Pred asi troma týždňami som začal mať problémy so svojim zadkom (pripisujem to dvom za sebou idúcim 9 hodinovým turistickým výletom). Pri stolici ma to veľmi bolí, je to hlavne akoby vo zvierači, keď prechádza tade veĺká stolica. Štípe to keď si to umývam vodou. Ži...

  • 23. októbra 2014

    hypermangán

    Kožná lekárka mi predpísala hypermangán do kúpeľa. Mala som ukrutné svrbenie na ohanbí. Svrbenie prešlo, ale občas si urobím kúpeľ z hypermangánu. Prečo ale na začiatku kúpanie je hypermangán fialkový a ku koncu je žltý?...

  • 22. októbra 2014

    začervenanie kože

    začervenanie kože v oblasti slabín semenníkov a stehnách z vnútornej strany , nie však na penise a to sa tento problém začal už pred 5mes.pôvodne na slabinách.Môže byť slabšie keď som v pokoji aj ľahšie podráždenie hoci chôdza v trenkách začervenie zvýrazní, pri stálom kráčaní prechádza od nepríjemn...

  • 22. októbra 2014

    Opuchnuta priusnica

    Chrupavka na uchu,resp usiach mam zacervenane,opuchnute a bolestive na dotyk, mam uz druhe atb a masticky,ktore moc nezaberaju....

  • 21. októbra 2014

    Strata pigmentu

    Dobrý deň. Asi pred 2 mesiacmi som si všimla na ľavom pleci /ramene biele škvrny. Zo začiatku neboli veľmi veľké ale postupne sa začali rozširovať. Malých škvŕn je viac. Niektorý sú väčšie, niektoré sú drobné bodky. Chcem sa spýtať či ide o stratu pigmentu /choroba vitiligo) alebo je to niečo iné. Ď...

  • 21. októbra 2014

    Oranzova vyrazka

    Dobry den moj 9 mesacny syncek ma na hlavicke uz asi 2-3 mesiace taku oranzovu vyrazku alebo vred je to pod kozou a je to asi 3mm velke a pomaly sa to zvacsuje. Hnis tam nie je. Co to moze byt? Dakujem za odpoved....

  • 19. októbra 2014

    Zdravotná otázka

    dobry den.. na stehnach a pri posve sa mi z nicoho nic vyhodili cervene flaky najskor bol len maly na jednej strane ale teraz sa mi to rozsirilo a uz to mam na obidvoch stranach stehien vobec nic ma to nesvrbi nepali ani nic ine len to tam proste je ....co to je???nieco vazne?????a ako sa toho zba...

Rýchle hľadanie problému
Zadaj kľúčové slová hľadaného zdravotného problému:
Nájdi lekára špecialistu
Najnovšie rady
17. augusta 2019
Malé svrbiace pľuzgieriky medzi prstami na ruke, ktoré pália
Moze to byt kvasinkova infekcia, ale aj ine druhy infekcii, prip. ekzem. Potrebujete kozne vysetrenie. Vela zdravia.

16. augusta 2019
červené fľaky na stehnách
ako to dopadlo? ja mam to iste

29. júla 2019
Červené flaky na tvári
ak su suche a svrbia a tiez mozu byt zacervenane tak je to ekzem a to ti nikto z nas nezavidi, ale s protopan-om sa to da krasne zvladnut ... ja som...

19. mája 2019
Čierna škvrna
Inkontinencia

28. apríla 2019
Ekzém na dolnej casti chodidla
Dobry den, cez internet sa tazko urci diagnoza. Moze to byt mnozstvo veci. Prejav alergie (ekzem) - ak to svrbi. Moze to byt plesnove ochorenie,...

18. apríla 2019
Kožný problém
Dobrý deň chcela by som sa opýtať či mám naďalej používať krém belakne keď sa my olupuje koža natieram si každý večer na tvár kvôli akné vopred...

9. apríla 2019
Vodové pľuzgiere
V piatok som bola u dr. že po prievanu v ramene mi to zišlo do stred.chrbtice....chcela som si pomôcť a dala som si hrejivé náplasti na bok a...

19. marca 2019
Tvrdá bulka
Dobry den, urcite chodte k lekarovi - ku koznemu nepotrebujete odporucanie od vseobecneho lekara. Vela zdravia.